i serve nuff nang

Tuesday, January 31, 2012

Tidak Tahu



Tidak Tahu
Menjungah Mencurap Menghinggap
Sesekali Menyenggama minda
Perkataan di atas ini
Sungguh aku TIDAK TAHU 
Kenapa  mencoretnya

Tidak Tahu
Apa yang ada keesokan
Apa yang terjadi bila tertidur
Siapa pasangan
Berapa Rezeki
Rupa Tuhan
Kejujuran Kesetiaan orang lain
Kita
TIDAK TAHU

Tidak Tahu
Kata kata ini 
memberi makna atau malapetaka
Tidak tahu setiap lafas dihelah untuk siapa
Cinta atau Kerjaya?
Mudah lafaz
Tahu diri islam melafaz untuk islam
Sungguh tanya hati
Kamu sendiri tidak tahu

Tidak Tahu
Pasangan
Oh, kenapa sekian kali
Aku bercerita mengenai pasangan
dan cinta? Tidak TAhu
Seperti tegaknya diri
Bernafas untuk cinta
Kau sendiri TIDAK TAHU

AKU?
Tidak Tahu itu selalu menyinggah
Matlamat, pedoman, pasangan, cinta
Diri aku yang kedua juga tidak tahu
Jika Aku gelojoh, Aku tidak tahu
Tidak Tahu apa keinginan
Tidak Tahu erti kehidupan


P/s :
TIDAK TAHU
maka mudah
IQRA'!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...