i serve nuff nang

Tuesday, May 24, 2011

emasipinasi wanita : Masalah bani islam




Kat Arab SAudi : 
Orang perempuan tak dibenarkan memandu
Orang perempuan tak dapat tempat yang tinggi dalam pentadbiran
Ada undang undang islam, tapi rogol? rompak?
Akan gunakan ayat kata kata islam perempuan ada 9 nafsu dan 1 akal, lelaki pulak  ada 9 akal 1 nafsu. So lelaki lagi baik

Kat Malaysia : 
Perempuan golongan paling banyak teraniaya dengan ustad kasanova
Rogol? Rompak? Rogol dan bunuh? 
Akan gunakan ayat kata kata islam perempuan ada 9 nafsu dan 1 akal, lelaki pulak ada 9 akal 1 nafsu. So lelaki lagi baik




Persamaan last : Dua dua nie negara orang islam yang kata islam lagi mulia dari negara si kapir makan babi tiap tiap hari makan bola2 daging babi IKEA, makan KFC dengan ayam tak sembelih sempurna, negara ni yang suka keluar fatwa haram itu ini, yang suka cakap pasal zina, rogol, gay lesbian, at last nie jugak antara negara yang women should go away from it!

Okay, kes sore looserr acid man masih berlanjutan lagi sampai sekarang, ada berita cakap 5 6  kes jadi dalam seminggu 2 nie, ada polis pulak cakap hanya kes pastu tak da kes lain yang berulang. Apa yang di highlightkan pasal mamat india baling asid kat pempuan Melayu. Kalau orang politik dia akan pandai guna nie untuk raih undi orang melayu, dengan tanamkan sifat benci pada kaum lain, kenapa perlu cerita pasal bangsa eh? nie salah mamat tue lah, anyway, aku tak sure dia india ke apa, yang aku tau dia manusia, kalau dia islam ke melayu agung ke pergi mamposlah, dah buang tabiat gi simbah asid kat muka orang kenapa? fak u


Lets start it again, masalah orang islam nie bila dia terlalu terima apa saja orang cakap tanpa fkirkan kat mana sesuai nak digunakan, owh, terlupa kot mazhab asas yang 4 pon ada bertentangan, apatah lagi kita yang orang biasa tak biasa dengan agama nie, anyway aku bukan ustad ke apa, aku tak merekrut ayat Al Quran dalam bicara, sebab itu kalimah dari tuhan, aku tak nak salah tafsir.


Islam dan perempuan, aku pelik kat Malaysia nie ada JAKIM,JAIS,MAIS, and bagai2 IS lagi, belum cerita ustad itu ini lagi,lagi lebat kat malaysia nie, dan yang penting, nak berbicara agama kat malaysia kau kene berdaftar dan ada gelaran ustad dan ulamak. Tapi bila cita pasal rogol, dari budak perempuan kecik, sampai ke nenek tua, itu yang ditibainya. Macam macam cerita, Rogol depan Al Quran lah, kenapa eh? 

syndrom nie bukan kat Malaysia nie je, kat tanah arab pon sama beb, cube tanya perempuan dia yang jugak takot, perempuan dia yang cantik2, berapa terancamnya diorang jugak kat sana sebab takot kes penindasan macam nie, ni bukan kesah si penutup aurat di jaga jin bila dinampak oleh seorang perogol, lalu tak jadi rogol, tapi nie kesah bila umat manusia khususnya bani islam yang dah dimomok ' perempuan adalah lemah, ada 1 akal, so lagi bodoh, 9 nafsu, so gila duit nak belanja', dari kecik dah diajar perempuan nie tak boleh itu tak boleh ini, then, mulalah jantan arabian and melayurian nie rasa ' aku tengok perempuan nie kecik besar kecik besar je'. nah.! 


Mesti korang selalu dengar pasal 9 akal 1 nafsu lelaki nie kan? and 9 nafsu 1 akal perempuan. So, is it enough to determine that man is always better than women?Bagi aku, lelaki lagi teruk kot sebab nak guna 9 akal lawan hanya 1 nafsu tu yang slalu membuak2. Perempuan pulak lagi cool, ada 1 akal pon, diorang masih power nak kawal 9 nafsu yang mencabar tue. 


Kes rogol kat malaysia nie,  serius, media are doing shit. Ambik kenyataan politician, tak kisah nik aziz,nakahie, nazri aziz ke sape, yang bila jadi kes rogol, perempuan tue bersalah, sebab pakai seksi dan mendedahkan. Woit!Apsal tak salahkan si anu lelaki tue yang tak boleh nak kawal nafsu? Kalau ustad yang berseban berkopiah tue pon ada pernah kes rogol, apsal tak salahkan kopiah dan serban yang tak mampu halang dewa nafsu dari berleluasa? Sungguh fucking double standard, bila perempuan sexy dianiaya cakap padan muka, bila perempuan cun bertudung kena naya, ko cakap pulak macam kau hero pejuang islam sejagat.de fak?


Orang islam suka cakap makan babi semua melambatkan kepala otak, makan benda haram lambatkan kepala otak, tapi orang atheist yang pakai tibai je menda2 nie pon ada gak aku rasa lagi mulia dari orang islam kat Malaysia dengan arab nie. Kat sana nak buat sex tak yah kawen, tak yah nikah, ada gay ada lesbian, tapi kenapa wanita diorang kurang pasal kes naya? Kat iran ahmedinijad pon, perempuan tahanan yang ditahan pon ada laporan pasal kena rogol dengan tentera and polisi, de fak? orang kafir ke orang islam yang baca surah An Nisa nie?

Ayuh wanita, tinggalkan belenggu penindasan nie, jangan kau takut dan gentar, jantan yang scum looser nie sebenarnya cemburukan kehebatan kau. Tunjukkan kat umat dunia yang budaya wanita itu kaum lemah adalah budaya which really kolot and annoying!

P/S : Kenal Velentina Tereshkova? Wanita pertama sampai ke angkasa.!

Purely
AnakMudaDiary @ P.M.A.C 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...