i serve nuff nang

Saturday, July 31, 2010

Semangat Yang Berterusanl;;;

Assalamualaikum w.b.t



Nie?tak yah ckp, stylo kan gambar nie?



 





























Ape khabar kawan?hari ni tanggal 1 ogos 2010. Hari ni aku rase nak cerita pasal diri sendiri sket plak, tak tau nape...

Masalah : 

1. Kenapa aku dah mals menulis blog?aku pun tak tau nape, mungkin sebab fb dah memnbuatkan banyak idea dan permikiran yang cuba diutarakan menjadi terbantot.kemanakanh semangat aku nak berblogging dulu?

2. Diam tak diam dah sebulan aku balik UUm nie, Alhamdulillah setakat nie semua berjalan lancar, cuma masalah malu malu tue masih ada, dah masuk sem 7 da, memg byk malu aku dapat kurangkan,sem nie mungkin akan bertambah bz, am i leaaving my blog?no...but what i got a do with it?semangat belajar??kejap membara.kejap merundum, lecturer Alhamdulillah semua okay, semua mula tunjuk suka kat aku,,huhu,,bangga kejap, tapi...ape masalah semangat nie yang susah nak motivate slalu dan berterusan?

IMan..ade gaya bakal pemimpin tak?
3. maslah bosan, aku tak nafikan kawan2 yang dah chow semua membuat aku bosan, tinggal jareq ijat eric abukl sem 7, pastu kawan2 ngan ganu,yoe, and adi,ehehe,,betul kate orang kawan datang dan pergi,futsal pun dah tak menarik cam dulu, bila time abis kelas awal..time tue la rase bosan.study?let me think first?haha
ome and ejun..BFF...


4. Aku pernah dicemuh atas result aku yang merundum, result teruk, tapi tue jadi sebab ke untuk aku terus berdiam?aku ada kritik ketua hakim negara tapi aku kene balik, which one ethics?me or kenyataan ketua hakim tue?ada ke sbb dia ketua hakim?so i need to diam?hah...bodoh ke aku?haajha


Time nie lah kami bersusah payah, rndu oo
5. Semangat bersukan pun da tak da, dul semangat bola tampar tinggi, skarang hampeh,haha,kene tipu ngan junior, kate deme mereka hebat,tapi masuk kort aku terus sangsi, mane hebat tue ek?haiyo...tolong jgn tipu aku, aku tak marah korang pun kalo ckp tak ley men,tapi jgn tipu,kesian aku, kesian kolej tnb,


Ejat!dia berusaha nak jad affrat
6. SAmpai bulan 8 nie, banyak perstiwa buat aku masih tak ley bangkit semangat, seluar yang lusuh pun aku salahkan tak bagi aku semangat, aku salah ke seluar tu salah?

Sebahagian Keluarga aku


7. Aku rindu nak balik umah jumpe anakbuah baru, tapi nak balik,aku akan terpikir, ape agaknya mereka akan pandang aku?beban?anugerah?pandai?cerdik?bodoh?tue pun satu hal, nanti mesti kene sound punya, aku harap semangat dari semua, abg aku datang aritue kat sini bwk jaln2, Alhamdulillah, walau lame da tak jumpe, semangat kekeluargaan masih kuat, tak segan aku menerima nasihatnya, da tak maki aku, tapi dia tegur dan nasihat aku, buat readers, nasihatlah aku, tegur keoveran aku, boleykan

Sekian itu sajalah kehendak aku dalam hidup nie...semoga aku akan jd the 
goods slave
goods sons
better student
best human
solehman


Anakmudadiary

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...