i serve nuff nang

Wednesday, September 14, 2011

Korang Takkan Rasa ApaYang Aku Rasalah



Bila rasa itu bertandang lagi
Gigitan nyamuk pon aku tak peduli
Aku sangka aku dah melepaskan semua
Tapi tak
Aku sedar
Hati ini sungguh lemah


Igauan, tika gurauan
Damn,! apa tu?
Aku dah penat main futsal ni pon
Tapi still rasa itu berkumandang dihati
Telinga ini terngiau suara dia
Aku tak nak jalan ini
Aku benci diri

Ya, aku pernah digelar psycho
Akupernah digelar schizo
Tapi korang yangbercakap tu kenapa tak pernah
Cuba nak memahami
Kamu membabikan kami
Tapi kami juga ada perasaan
Kami juga ada rasa untuk membinasa

Korang tak pernah rasa
Rasa yang memendam ni
Korang hidup senang,
Tak pernah nampak bayang2 sendiri
TAk pernah rasa diri sendiri kadang2
Macam dr jekyll and mr hyde
Korang tak pernah nampak 'dia'
Korang tak pernah kena gelak dengan 'dia'
Korang hanya pinggirkan aku

Aku hanya perlukan perhatian
YA!perhatian dan kasih sayang
Aku pernah sukakan bulan sebab dia selalu ada waktu malam
TApi sekarang, bila hujan pon diadah tak da
Aku kadang rasa bulan nie tengah permainkan aku

 Maut?
Pernah korang ada rasa dalam diri
'mati lebih baik'
Tapi korang hanya pandai bersurah,
Cakap bunuh diri masuk neraka
Tapi pernah korang rasa,
Sikap pentingkan diri dan buang orang macam aku
Sebenarnya tengah menghakis nyawa aku?


Sekian
AnakMudaDiary @ PMAC

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...