i serve nuff nang

Tuesday, April 26, 2011

Celakanya Di masa nie! aku still counting days

Aku still counting days
tak sampai 2 minggu lagi 
Hari itu dah makin tiba
Final exam melambai lagi
lambaian macam lambaian malaikat maut
mengingatkan aku igauan jika aku tak habis lagi

celakanya di masa ini


Aku still counting days
aku masih rehat lagi tunggu habis kelas
Relax n sleep masih lagi kegemaran
macam kene sumpah pon ada
aku diselebungi takut
adakah orang berdekatan akan caci lagi?
kalau aku gagal lepas final nie

kadang kadang,'Jack' datang
Aku bukan gelak atau bercakap menong seorang
tapi 'jack' ada bercakap dengan aku
Jack gelak kan aku supaya aku sedar dan pergi kuasai orang lain 
celakanya di masa ini, aku rasa kosong

Aku still counting days
aku akan rindu atau melupa
main bola tampar yang aku gemarkan dah berakhir,
semua kenkmatan nak jadi kenangan
bila lagi aku akan bersorak menang lagi
tak ada yang faham
bila aku suka aku main
aku memang akan sayang sebetulnya
tipulah kalau aku tak sedih akan apa apa
yang aku tinggalkan. damn
celakanya di masa ini

Aku still counting days
aku akan tinggalkan zaman berkawan di sintok ni
aku berkawan dengan orang baik, jin, setan tendang
kaki bahan, kaki perempuan, semua aku kawan
aku kadang2 marah, bila aku diam kadang puas
kadang pulak rasa looserrr
aku rasa dunia tak adil
kenapa aku tak boleh nak bagi orang lain sakit hati?

macam orang buat kat aku walaupun sekejap?
kenapa aku ada rasa cepat nya aku rasa bersalah dengan orang?
diorang tak pernah rasa pon.

dunia memang penuh celaka!


Celakanya di masa ini


p/s : Being childish is better, you are just remain being  innocent

Sekian
Anakmudadiary @ P.M.A.C

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...