i serve nuff nang

Friday, November 13, 2009

MenYambut BiRThDay BieHa yang Tua!!hehehehe




Kembali lagi Aku..ingat g tak gambar nie korang??...time nie birthday bieha@nek b....kakkaka....seronok tue dah pasti...sbb Kecik Ejun ANd Omey dah kenekan aku dgn begitu berjaya sekali...tambah dgn epul tue...meg cibai...hahaha....

yang aku ingat abul malm tue malu2 jer...kakakaka...diam semacam...kenapa tah...aper poblem aku tak tau.tak kene kek pape g muke geram and tension je...wakakakak.....

sorang lagi ader org tu...by secret ly didnt told her name....tak der orang yg sapu kek kat dia..sian dia...ehhe..ad kawn dia kata

'tak de orang nk leset kek kat aku'heheheh....

huhuhu...tapi pepun..malam depan blok b tue meg best gile beb....time tue aku betol2 gak rase....bile da kawan nie kan....
tak kesah ko kene leset muke ke...kat memane dgn kek yg berminyak tu...

macam cubit peha kanan..rase peha kiri...

kalo kita orang len da kene kek...rasa macam kita pon nak kene kek gak...lalalalala....

For ijat anip epul kecik bieha omey lin shakira pika abul asyid jarex ejun lenyot lin kurus...

this going to be the nite that i will never forgeT!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...