i serve nuff nang

Tuesday, August 28, 2012

Persoalan kehidupan

Hari ini aku terus kan kehidupan

Setelah berapa lama aku tak menulis dalam blog nie. Aku mentirikan dia. Sehingga terbawa kemimpi blog ini sedang menyepak dan menghempap aku. Mula mula dia kata rindu akan kelembutan jari jemari aku, rindu usapan aku, belaian aku. Waktu dia luahkan semua tu, aku diam, aku tak tahu nak balas apa, bukan aku tak mahu menulis. cuma tiada inspirasi.

Kalau dulu aku suke komplen situ sini, tapi sekarang aku lebih banyak ceritakan cerita aku sendiri, impian dan imaginasi yang entah dari mana datang. AKu cuba bongkar beribu persoalan yang belum terjawab dalam hidup. Dari empayar ke suatu empayar, aku bergerak, cari jawapan kalau berjumpa. Takda.!

Aku penat. Aku malas. Aku rasa mungkin betul

Tuhan tu dah tetapkan keperlbagaian dalam hidup, ada suatu perkara atau persoalan yang kita sebenarnya patu biarkan dia macam tu, tertutup terkunci, rapat dan padat. Nanti bila nak terjawab, terjawab lah sendiri.

#Celaka. Ini quote orang malas

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...