i serve nuff nang

Friday, December 10, 2010

Kini aku dah dihantui!!!







Assalamualaikum

 Apekabar semua
time aku nulis nie
ada lagi satu paper untuk abeskan sem 7
boley mati woo paper nie
Sebenarnya aku ada problem lah
semenjak 2 3 menjak nie
aku di datangi masalah
dalam pimikiran nie aku duk berkira
agak2nya apelah kerja aku pas abes kalau dah
tamat belajar nie,,kalau lah

Aku naik gila bila pikir2 menda macam nie
okay, pointer aku 2.lebih je
kalau aku 3, konfem aku dah state kat sini
Aku harap pandangan korang memang boleh tolong
bagi la aku sepatah dua kata.eheh

Aku ngaku kesilapan masa lepas menghantui
dan aku masih keep say 
as if time could be turnback
So i will do different
aku malu nak gtau depan muke korang
sebab takot nanti korang pikir ape je aku nie

Anyway aku pernah kene puji woo
Dalam satu kelas tue
shazwan, how could u perform in class??
but in exam u r collapse!!hahaha
Tak taulah, aku memang suke membetah sikit
Lagi open lecturer, lagi aku suke,hehehe

Aku dah atur strategi
Nanti bila praktikal
Aku nak bg fulll pushing!!
Kuli pon kulilah, janji ada ker,aku nak kawen bai
Insyaallah ada rezeki aku nak terus sambung kerja
ada gak yang bg idea
ko da ada blog, ape kate promote
your nuffnang je,,akakkaka,,,

tak terbayang aku....

Memandangkan korang sume syok nak tinggalkan sini
Aku pulak kiok kat uum nie,,malu ada,segan ada

Aku akan ingat korang nye peringatan dalam post b4 nie
Aku akan jadi kan permergian korang kali nie
Satu inspirasi untuk aku tinggalkan tempat nie sem depan

Tapi aku still takot,
hari ni maybe aku da postive
tapi esok yang mendatang, sem depan,
Pemikiran sama akan menjelma lagi
Buat aku tak ley tido
buat aku jadi gila!

thx taw,,

Sekian :::: P.M.A.C @ facebook::::

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...