i serve nuff nang

Wednesday, January 27, 2010

Cerita PAnas;;;AJL -24 daN FREEmason;;;Check It Out

Assalamualaikum w.b.t..dan salam pembaca....

Dalam Posting terbaru anakmudadiary nak berkonsi satu cerita panas hot dan sensai...dalam tv confirm takkan ada, kecuali kat blog blog....macam lagu too phat cerita kedai kopi....cuma tukar ket, cerita kedai kopi @ anakmuda diary...

Harap2 semua yg bakal anda lihat hanyalah kebetulan....

Selepas anda gembira dan puas menonton Anugerah Juara Lagu ke 24, mengenai apa yang ada pada malam AJL 24 dengan tema Origami tersebut? Saya tidak mahu berkata mengenai dosa atau tidak diadakan program seperti itu kerana saya tahu anda lebih arif mengenainya. Apa yang membuatkan jari jemari saya menekan papan kekunci di laptop ini adalah untuk memberitahu dan berkongsi dengan anda illuminati sial ini memang sudah lama wujud di tanah air kita. Cuma sejak-sejak kebelakangan ini, mereka seolah sengaja menampakkan wajah mereka yang ditutupi ‘kain hitam’ itu.

Cadangan: Adalah lebih baik kalau anda boleh tonton kembali AJL 24 di website www.tv3.com.my selepas anda baca apa yang saya dapati dari siaran tv tersebut.

1) Pertama sekali, sila perhatikan gambar dibawah ini;



2) bandingkan dengan 2 gambar nie pula k??





Ada persamaan tak korang rasa???berhati hatilah...sepertimana yang ade antara kalian ketahui, freemason sudahpon mendapat di Mlaysia cuma sedar dan tak je...tak per caya..g search freemason malaysia dekat ustad google....mesti ada...

Ada lagi anakmudadiary nak konsi dengan korang.....



Untuk pengetahuan umum, lambang hitam putih yang biasa kita lihat di logo cartoon network, dan dimana mana adalh propaganda orang penyokong freemason..ia dipercayai golongan freemason ini untuk raja mereka yg terulung akan berjalan diatas kotak hitam putih itu,raja yang dimaksudkan di sini adalh DAJJAL...suatu yang mereka sambut..dan akan tiba ditengah kegelapan umat nanti....






Untuk gambar seterusnya ni,akan menunjukkan sikit lakaran, bagaimana raja atau king yang dimaksudkan oleh freemason nie pakai. Bentuknya...semuanya ada maksud yang tersirat. Bagi pembaca yang peka, mereka mungkin dah menonton siri the ARRIVAL dekat youtube.Bagi yang belum pergi cepat cari,download,sebarkan, bgtau kawan2.....





Bukanlah niat di hati anakmudadiary untuk memburukkan seni dan ilmu yang ada pada artis2 yang terlibat. Tapi banyak kemunkinan yang kita boleh timbulkan dari kesah ini kan??mungkinkah freemason telah melaburkan sejumlah wang yg banyak di sebalik semua ni,atau memg hanya kebetulan??WALLAHUALAM..

Dan disebabkan search adalah buat persembahan terakhir malam tu, ini juga gambar terakhir dari anakmudadiary..

ONE EYES SEE EVERyTHING!!



cuba tengok logo search tu,tak ke menimbulkan kesangsian



Buat pembaca sekalian..ajaran freemason adalh bg mereka yang tidak mempercayai hukum tuhan..dan prinsip keagamaan..ia bukanlah ajaran dr agama kristian atau sesiapa..Ia adalah propagan da israel yang mau lihat anak muda terbiasa dengan lambang2 nie,supaya satu hari nanti, bila dah biasa, tak da masalah untuk raja yang mereka agungkan itu muncul untuk pengaruhi anak anak muda....

BAgi yang masih tidak jelas, g la tengok video THE ARRIVAL kat youtube, siap ada yang da translate bahasa melayu!!SATU KEDATANGAN..


credit to ohartis.com

sekian anakmudadiary.....

11 comments:

  1. ohhhh ada skit percanggahan pendapat mengenai kotak itam putih...kotak itam putih ataw lebih dikenali sbg two tone ni terkenal dgn genre muzik ska yang berasal dari jamaica...two tone era ini adalah revolusi music genre ini..so saya berpendapat..hujan memakai bg2 supaya sesuai dgn first music mereka yang di jazz serta di ska kan bersama horn section(trumpet/trombone n sax)..

    so i think no propaganda of that

    ReplyDelete
  2. okay thx...nice said...

    ReplyDelete
  3. saya dh dwload/khatam 50episode rentetan THE ARRIVAL tu... tp...alamak...! saya ada satu beg yg bercorak 'dam' yang dimaksudkan... camne ni? beg tu saya gunakan dari sem 1 dan skrg saya dihujung pengajian selama 3tahun... adakah selama ini saya telah menjadi salah seorang 'mubaligh/penyebar' freemason?

    ReplyDelete
  4. hurrmmm....bukanlah nak ckp sampai macam tue skali kan??selama anda bawa dalam 3 tahun tue...tapi kata orang...bila da tau...dan boleh dielak...cuba la elak okay???
    bukan anda sorang je..ramai da ada beg tue,dr zaman sekolah lagikan??

    ramai ckp camtu...minat...tak da niat nak bawa maksud freemason tue...

    Tapi kene gak tau...tujuan benda nie dibuat slow2...supaya generasi kini dan akan datang akan rasa terbiasa dengan logo dan lambang yg diguna tue....k??

    setiap apa yg dikonfiuskan...jika dirungkai dan diselak...akan jadi cantik2.....

    artikel dipetik juga bukan untuk menyalah, tapi sekadar untuk sama beringat je...k??

    ReplyDelete
  5. ^^peringatan yg baik..

    org skg ni gila hiburan, mngetepikan hukum hakam..
    ini bencana akhir zaman..T___T

    itu sebab kte mesti saling memperingatkan..spy slalu dtg kesedaran.^^

    ReplyDelete
  6. info yg mnarik ntuk d kgsi..

    sy dh tgk arrival smpae episo 6 ke 7 ntah..
    byk sgt episod nye,,
    later sy akn mbik sje dr sepupu..
    die ade full collection~

    ReplyDelete
  7. sesungguhnya kembalilah ke arah cara hidup Islam yg lebih sempurna..bukan ambil sekerat2..hiburan yang melalaikan seperti di atas memang salah satu senjata musuh yang mahu merosakkan umat Islam..

    ReplyDelete
  8. ko jawab lgu pendapat aku..ko x wat research ke?

    ReplyDelete
  9. pendapat ko aper yg tak terjawab nie?ley g tau?

    ReplyDelete
  10. about box white n black...

    ReplyDelete
  11. jancok boso gatel kabeh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...